Heerlijk feelgoodtussendoortje!

Voor de verhalenfabriek mocht ik dit leuke tussendoortje lezen! Dankjewel daarvoor!

@brigit_schrijft heeft naar aanleiding van een schrijfwedstrijd van @deverhalenfabriek dit verhaal geschreven. Vorige week is dit leuke feelgoodverhaal verschenen!

Wat is ‘liefde op het eerste bericht’ een leuk origineel verhaal! De realiteit is op een goede manier verweven in dit verhaal. We lezen niet alleen over de hechte vriendinnenband, maar ook over beginnende liefde…en die boom, zou dat nou werkelijk helpen? De humor in dit verhaal maakt het compleet en heb echt een aantal keer flink moeten lachen.

Voor een kort verhaal zijn de personages prima uitgewerkt. Natuurlijk draait het in dit verhaal vooral om Natasha, maar ook Mascha en Sasha (trouwens deze 3 namen zijn toch hilarisch bij elkaar!) komen goed aan bod. Natasha kan het prima alleen redden, maar ja dat alleen zijn is toch wel een dingetje. Wat knap van haar om alles op papier te zetten en dan maar kijken wat er van komt.
Haar vriendinnen zijn echt goud waard! Leuke meiden die samen met elkaar het A-team vormen! Brigit heeft dit op een mooie manier neergezet! Er komt ook nog een knappe Lumbersnack in voor, als je denkt Wat?, nou dan wordt het tijd om het verhaal te gaan lezen!

‘Liefde op het eerste gezicht’ is een leuk, origineel tussendoortje wat lekker vlot wegleest. Het is een mooi afgerond geheel. Toch ben ik ook wel benieuwd naar de achtergrond van Sasha, daar zou een heel verhaal over geschreven kunnen worden denk ik. Stiekem hoop ik dit ook wel een beetje!

Meer recensies van Bookstagram_ilona