Lekker vlotte thriller om te lezen!

Brigitte 21 maart 2020
Ik was een van de gelukkigen die via Vrouwenthrillers.nl het ebook Onderschat van Marijke Verhoeven mocht lezen in ruil voor een recensie.
De schrijfstijl van Marijke was mij geheel onbekend. Ze schrijft vlot en begrijpelijk. Verder combineert ze romantiek met spanning.
In het boek zijn verschillende actuele onderwerpen verwerkt zoals bv verslaving en wat ik ook leuk vond om te lezen was het stuk over Project X wat een aantal jaar geleden speelde op social media. Het boek is in die tijd geschreven, maar het is nog steeds een actueel thema.
De personages worden zo beschreven dat je een goed beeld erbij krijgt. Door telkens een beetje meer over de personen te beschrijven wordt je soms op een verkeerd been gezet over de ontknoping, maar daardoor wil je steeds verder lezen op zoek naar die ontknoping.
Op het einde vallen alle puzzelstukjes mooi in elkaar en wordt het helemaal duidelijk.
Kortom het is een prima boek wat snel wegleest, maar toch de spanning behoudt.
Het krijgt van mij 4 sterren.

Meer recensies van Brigitte