geweldig boek

In een groot huis in het Londense Chelsea ligt een baby wakker in haar wiegje. Gevoed en verzorgd, wacht ze vrolijk tot iemand haar oppakt.

In de keuken liggen, naast een haastig gekrabbeld briefje, drie lichamen. Ze zijn al enkele dagen dood.

Wie heeft er in de tussentijd voor de baby gezorgd? En waar is diegene gebleven?

Dit boek is in een woord geweldig. vanaf de eerste pagina word je in het verhaal gesleurd. Het laat je totaal niet meer los en je moet weten hoe dit verhaal nu precies in elkaar zit. Totaal geen standaard thriller, een thriller die echt uniek is in zijn soort.
Ook het feit dat het boek geschreven is door middel van drie verschillende verhaal lijnen. Is het totaal niet verwarrend en zijn de overgangen goed te volgen.

Dit boek komt zeker in mijn top 10 van dit jaar.

Meer recensies van Caro Agnese Breikers