heerlijke feelgood

Dit is het tweede deel van de Cockelberry Bay-serie. Het verhaal gaat verder waar we waren gebleven met Rosa. Rosa is nu inmiddels getrouwd en ze komt er al snel achter dat een huwelijk niet zomaar iets is. Elke relatie kent zo zijn ups en downs. Rosa heeft namelijk een reden om te denken dat haar man niet trouw aan haar is. Het wordt tijd dat Rosa haar verleden achter zich laat, en zich goed bij elkaar te rapen.

Mijn mening:
In het begin van het boek vond ik vooral dat er heel veel herhaald werd uit het eerste boek. Wanneer er iets gebeurde werd dat verklaard door een exact stuk uit het eerste deel te herhalen. Dit vond ik wel storend, vooral omdat ik het eerste deel net had gelezen.
Gelukkig hield dat na een paar hoofdstukken op, en werd je weer helemaal in het verhaal gezogen.

De cockelberry bay-serie is een heerlijke roman om tussendoor te lezen. alles zit erin van romantiek tot humor, maar ook de struggels waar we allemaal mee te maken krijgen in het leven. Zoals jaloezie en onzekerheden.

Al met al een heerlijk boek.

Meer recensies van Caro Agnese Breikers