heerlijk boek

Hij bepaalt de regels, zij breekt ze allemaal.

Hier gaat het boek over:
Allie wilt opnieuw beginnen. Zij neemt een nieuwe naam, een nieuw kapsel en verhuisd naar een nieuwe stad. Zij wordt toegelaten op Woodshill University. Het enige wat nog ontbreekt is een plek om te wonen. Via een advertentie komt ze terecht bij de kamer van Kaden White. Een echte badboy, met een arrogante houding, en allemaal huisregels waar Allie zich aan moet houden.
Dit gaat lange tijd goed, maar Allie en Kaden groeien langzaam naar elkaar toe, en weet Allie niet of ze zich nog langer aan de regels van Kaden kan houden.

Mijn mening
Mona Kasten schrijft heerlijke NA boeken voor elke leeftijd. Je wordt meteen meegezogen in het verhaal en leeft mee met de hoofdpersonages. Je leest het verhaal vanuit het perspectief van Allie, maar krijgt toch ook de gevoelens van de andere personages mee. Dit maakt dit boek een heerlijk boek om bij weg te dromen.

Meer recensies van Caro Agnese Breikers