Kerstmagie

Caroleest 10 januari 2021
Tijdens de kerst komen de leukste en mooiste romans weer te voorschijn, of het nu een dik boek of een dun boek is, het blijft heerlijk om ze te lezen en de kerstmagie telkens weer te beleven door de ogen van een ander personage.

In het wonder op Monroe Street, zijn de personages de collega's Nathalie en Bart, stiekem vinden ze elkaar leuk maar ze durven geen van 2 de eerste stap te zetten. Na de kerstborrel op kantoor lopen ze beiden naar de bushalte, waar ze uiteindelijk op Monroe Street uitkomen. Hier gebeuren magische dingen en ze vinden het beiden geweldig. Ze beleven samen een heerlijk geweldig magische avond en ontmoeten nieuwe mensen. De volgende ochtend weten ze niet of ze het nu gedroomd hebben of dat het echt gebeurd is. En om daar achter te komen zou ik zeggen lees dit mini feelgoodboek, het leest heerlijk door. Geniet ervan.

Meer recensies van Caroleest