betoverend

Wat een betoverende verhalen.
Een keer aan het lezen wil je niet meer ophouden en wil je weten hoe het afloopt met ayama, en hoe slim de vos nu eigenlijk is. En hoe je je kunt vergissen in mensen, om hoe ze doen.
En dat de heks van duva , een andere heks was dan ik dacht. Wie was hier nu slecht ?
En de kleine dolk , een verhaal over je vrijheid terug krijgen, en dat je soms goed moet luisteren naar de vragen.
En natuurlijk het laatste verhaal , over de zeemeerminnen , over geheimen en verraad, en twee vriendinnen.

De mooie tekeningen langs de bladzijdes maken de verhalen zo dat je wat langer blijft kijken , en gaven mij het gevoel alsof ik door een dagboek aan het bladeren was.

Het boek heeft van mij 4 sterren gekregen , omdat mij een verhaal iets minder trok. Maar desondanks kon ik niet ophouden met lezen en was het boek in een dag uit

Meer recensies van Carole jeunink