Geloofwaardig spannend verhaal

cggbaak 25 juli 2023
‘De Handlanger’ is voor mij het eerste boek rondom advocaat Eddie Flynn. Het verhaal komt langzaam op gang. Met de vraag of Eddie en zijn medewerkers een zaak van een andere, nietstrafrecht advocaat, willen overnemen. Deze advocaat is overtuigd van de onschuld van zijn cliente. Omdat de medewerkers van Eddie ook denken dat deze dame niet schuldig is neemt Eddie de zaak over. De verdachte is getrouwd met een seriemoordenaar, De Zandman. En men beschuldigt haar ervan dat zij heeft geweten wat haar man deed en hem daarbij hielp. De Zandman zelf is echter niet gevonden.Een reeks gebeurtenissen volgen en zeer spannende situaties doen zich voor. Voor het eerst sinds tijden heb ik me weer eens mee kunnen laten slepen in de spanning. Goed geschreven met goede spanningsboog. Ondanks deze situaties heeft het boek mij niet de hele tijd op het puntje van mijn stoel kunnen houden. Maar wel een geloofwaardig verhaal. Ik zal dan ook zeker de andere Eddie Flynn boeken gaan lezen.Voor mij geen 5 sterren thriller. Het krijgt er 4.

Meer recensies van cggbaak