Jammer

cggbaak 27 september 2020
De tekst op de achterkant suggereert dat het hier gaat om een boek met een verhaal. Hoe gaan deze mensen om met de lange winters. Helaas, niets is minder waar. Er valt eigenlijk geen touw aan vast te knopen. De op de achterkant aangegeven gebeurtenissen komen zeker voorbij maar onduidelijk is in welke chronologische volgorde. Ook verbanden tussen de figuren zijn niet altijd even duidelijk. Het lijkt meer op een verhalenbundel. Verder is de schrijfstijl voor mij niet echt makkelijk te lezen. Ik heb me door dit boek heen geworsteld. Het is nu eenmaal mijn insteek om de auteur tot het eind van het boek een kans te geven. In de zin van: wie weet wordt het nog wat. Maar helaas.

Meer recensies van cggbaak