Droom naar de toekomst van Rina Stam

Chanty59 06 oktober 2023
DROOM NAAR DE TOEKOMST VAN RINA STAM

Is het derde deel van de Rode draad trilogie.
We volgen nog steeds de hobbelige levensweg van Flora.
Momenteel zit ze in een wat rustiger vaarwater en heeft ze het ritme van haar leven gevonden.
Ze is tevreden met hoe haar leven loopt, dit is echter van korte duur. Ze wil terug verandering in haar leven brengen. Door een ingrijpende gebeurtenis en een spirituele invloed kan ze niet wennen aan de situatie na de gebeurtenis. Alsnog vind ze de rust en vrede dankzij de richtlijnen die ze ontvangt en ook daadwerkelijk toepast. En niet in het allerminste eveneens door haar innerlijke kracht.

Het is een trilogie waar vooral de gevoelens, emoties mooi omschreven worden. Deze komen dan ook duidelijk binnen bij de lezer. Het verhaal toont aan dat de mens sterk is en dat we heel wat kunnen verwerken, als we het niet allemaal in onze rugzak stoppen. De kunst is om dingen achter ons te laten.

Ik kan dan ook zeggen dat ik na het lezen van deze “rode draad trilogie” toch wel wat wijzer geworden ben
en anders naar mijn leven en mijn ervaringen kijk. Ik heb er zeker wijsheden uitgehaald die ik in mijn leven
kan toepassen.
Bedankt Rina.
Aan de lezers het is een prachtige trilogie en zeker een aanrader om te lezen.

Meer recensies van Chanty59