Duik in het heden van Rina Stam

Chanty59 05 oktober 2023
Duik in het heden van Rina Stam

Wat een verschil tussen Mila en Flora.
Flora heeft twee mooie kinderen, kan zichzelf onderhouden, heeft geluk gekend in de
liefde. Mila had een hard leven. Ze heeft lang gehunkerd naar haar ware liefde Boud en eenmaal
dat ze deze heeft terug gevonden, glipt. het geluk weer door haar vingers.

Flora is op zoek naar het ware vriendje in haar jeugd en later naar de juiste man.
Ze valt vooral op het uiterlijke en sensuele dat een man uitstraalt. Dit loopt echter heel vaak slecht af.
Flora heeft echter niet op in haar zoektocht.

Flora krijgt het advies dat het tijd is dat ze de juiste weg kiest. Dat ze de stilte op zoekt en
zich naar binnen keert. Het antwoord zit in jezelf. Hou jezelf een spiegel voor.
Met deze wijsheid gaat ze aan de slag om aan haarzelf te werken. Beetje bij beetje gaat ze de
goede kant op. Weliswaar met vallen en opstaan. Maar hey dat is nu eenmaal het leven.
We leren uit onze fouten en moeten verder gaan en niet blijven stilstaan bij wat was,
maar positief naar de toekomst kijken hoe moeilijk dat ook is.

De lezer kan er wat van leren. Er zitten wijze lessen in het boek.

Meer recensies van Chanty59