Truth or Dance!

Chardonay 02 januari 2020
Het boek is zowel spannend, zielig en gemeen.

In dit boek volg je een paar leerlingen die ballerina willen worden en graag de vervolgopleiding willen doen. Hiervoor moet je diverse audities en opdrachten maken.

Je volgt in dit boek vooral India. India en haar vrienden worden toegevoegd in een chat en moeten opdrachten volbrengen. Doen ze dit niet heeft dit nare gevolgen voor zichzelf en/of andere.

Wat ik mooi vind is dat dit niet het standaard chantage boek is. De ene chanteert de ander, maar de ander wordt ook weer gechanteerd door weer een ander. Tenminste dat denk ik zelf. Hier hou ik van want het maakt het namelijk wel een heel stuk ingewikkelder om de dader te achterhalen.

Ik heb vanaf het begin al een verdachte in mijn hoofd. En bijna op het einde dacht ik gelijk te hebben. Ik dacht yes ik wist dat jij het was stom verwent krengetje.
Helaas dus niet. Er werd een skype gesprek gehouden die mijn verdachte afstreepten. Hier baalden ik van want nu moet ik verder gaan nadenken. Wie kan nog meer zo ziek en gemeen zijn naar India en haar vrienden?

Het enige wat ik echt raar vond was Raven haar karakter. Die vertrouw ik nog steeds niet. Maar dat heb ik ook met London en Mei. Dus ja, ik vertrouw niemand. Precies zoals er meerdere malen in het boek werd gezegd.

Nu weet ik dat er nog 2 delen komen en ben ik er ook wel heel erg benieuwd naar.
Gelukkig ligt deel 2 hier al naast mij te wachten.

Meer recensies van Chardonay