Alsjeblieft nog meer!

ChiaraVisconti 20 oktober 2020
Hier ben ik toch wel van onder de indruk! In een dollemansrit word je doorheen het boek getrokken, ongeloofelijk wat een spanning. Het is een soort actie-thriller, met veel gooi en smijtwerk. Geweld wordt niet geschuwd in dit boek, maar ik vind het wel in het verhaal passen en het wordt nergens smerig want daar kan ik niet goed tegen.
Maar Luijten weet ook verdraaid goed hoe je een plot moet opzetten, want tot het einde aan toe heb je geen idee hoe het zal aflopen. Het is niet zozeer een 'whodunnit' (dat is ook moeilijk als de hoofdpersoon undercover gaat bij de criminelen), maar er komen zoveel complicaties dat je je steeds afvraagt hoe undercoveragent Bob Lemmens zich hier ooit uit moet draaien.
Het einde komt totaal onverwacht en is nagelbijtend spannend. Voortdurend denk je 'redt hij het of redt hij het niet'. Bijzonder knap gedaan! Meer, alsjeblieft meer...

Meer recensies van ChiaraVisconti