Heerlijk tussendoortje met Disney fibes

ciin_leest 21 november 2023
Ik mocht weer een tussendoortje lezen voor de Verhalenfabriek, en deze kreeg van mij extra pluspunten! De eerste zin van hoofdstuk 1 begon al met Disney! En door het hele verhaal kwam Disney vaak terug, net als de muziek van Taylor Swift. Het was weer genieten. Dit was echt weer een fijn tussendoortje.

De schrijfstijl van Sabine is heel beeldend, de plekken waar het zich afspeelt worden uitgebreid beschreven en het herfstige gevoel kwam goed naar boven, ik kreeg gelijk zin in een boswandeling en een kop warme chocolademelk!

Het verhaal is leuk uitgewerkt en leest lekker weg. Het cadeautje wat Jonah al die jaren bewaard heeft vond een heel lief gebaar en hoe hij zich bekommerd om Linde komt hij echt over als de perfecte grote broer. Humor zit goed in het verhaal verwerkt waardoor je het boek met een grote glimlach weg zit te lezen.

Dit boek is echt een aanrader voor Disneyfans en fans van Taylor Swift! Maar ook als je van een heerlijke romance houd is dit zeker een leuk tussendoortje om te lezen.

De verhalenfabriek heel erg bedankt voor dit recensie-exemplaar. Als Disneyfan heb ik een beetje extra van deze genoten!

Meer recensies van ciin_leest