Heerlijke age gap romance met diepgang

ciin_leest 21 maart 2024
Wat heb ik genoten van dit boek! Voor mij was dit de eerste kennismaking met een boek van DJ Krimmer en ik kan niet wachten om het volgende deel te gaan lezen!

De schrijfstijl van Krimmer is vlot, vol humor en leest hierdoor heel fijn en snel weg. Het feit dat je het boek leest vanuit Janie en Fox zorgt ervoor dat je veel meekrijgt over beide personages en dieper in gaat op alles dan wat er aan het oppervlakte speelt.

Het was prettig dat dit ook niet echt een typisch doorsnee romance was. De gebeurtenissen die aan bod komen, de medische aandoening van Janie, het cancelen van een persoon op social media, De gevolgen van rouw. Het boek zit boordevol met meer dan alleen een romance om te lezen en op te zien bloeien tussen de twee hoofdpersonages.

Stiekem heb ik af en toe ook heel hard zitten lachen om de opmerkingen van Atlas, Ash en Derek. En na het lezen van het laatste hoofdstuk kan ik dan ook niet wachten op het boek van Atlas.

Dit boek is zeker een aanrader als je van tattoe-artiesten houd, een flinke age-gap (17 jaar), mooie diepgang en spice houd.

Sisters Press heel erg bedankt voor het recensie exemplaar om te lezen en recenseren.

Meer recensies van ciin_leest