The Hideaway Inn- De perfecte cozy romance

ReadingForTheFunOf.it 02 september 2023
Ik mocht van HarperCollins Holland de Nederlandse vertaling van The Hideaway Inn van Philip Stover lezen op ebook.Waarvoor mijn hartelijke dank! Desalniettemin is deze review geheel mijn eigen mening en zijn dit mijn eigen woorden.

The Hideaway Inn is een heerlijke cozy romance, met een groot aantal tropes. Het boek is een queer verhaal, en het is echt heel erg queer geschreven want ongeveer 95% van alle karakters in het verhaal zijn queer, wat het voor mij wat te overdreven maakt.
Ik vind Vince vaak heel vervelend en als een ware eikel overkomen, maar dat komt ook door zijn verleden en zijn onzekerheid. Hij heeft een schild opgezet.
Tack is een schat van een man, en hij heeft voor bepaalde moeilijke momenten in zijn leven gestaan. Maar de mensen om hem heen, zonder dat te spoileren, zijn ook heel bijzonder en heel mooi beschreven!

Alhoewel het plot voor mij best voorspelbaar was- ik heb notes ergens in het begin en halverwege gemaakt hoe het verhaal zou verlopen, en dat klopte helemaal- heb ik alsnog erg van het boek genoten. Het las ook heerlijk weg, ik had het binnen 2 dagen uit.
Het krijgt van mij daarom ook 3,5 ⭐.

Meer recensies van ReadingForTheFunOf.it