Stof tot nadenken.

Ciska van Bokhorst 29 februari 2020
Cybercriminalieit, een actueel thema. Hoe veilig is je data en wat doen bedrijven ermee?!

Door dit boek ben ik me gaan realiseren hoe gevaarlijk het internet kan zijn en wat bedrijven allemaal kunnen doen met je gegevens. Hopelijk zal ik nu wat oplettender zijn.

Het boek is vlot gexchreven en je vliegt door de pagina's heen. Soms is het best technisch maar voor mij prima te begrijpen.

Verschillende verhalenlijnen en personages lopen door elkaar heen en worden aan het eind tot een passend geheel geweven.

Persoonlijk had ik over bepaalde dingen net iets meer uitleg of uitwerking willen zien. Zonder al te veel te spoileren; Amy bijvoorbeeld.

Ook had ik in het begin moeite met Tim en zijn naiviteit. Gaandeweg in het boek veranderd dat maar er kwam geen klik met hem, of de andere personages. Al vond ik Kim wel een leuk personage.

Ik heb dit boek met plezier gelezen en heeft mij aan het nadenken gezet, maar voor mij miste het op bepaalde onderdelen net wat om het hoger te waarderen. Maar zal dit boek zeker aanraden omdat het andere lezers zeker meer zal aanspreken.

Meer recensies van Ciska van Bokhorst