Een actiefilm op papier.

Voor de lezers van Ik ben Pelgrim staat er op de cover. Nou daar ben ik het niet mee eens. In dit boek voelde ik geen onderhuidse spanning, maar las actie op actie. Alsof ik de papieren versie van Mission Impossible las.
Marc Dane was een personage wat mij niet echt kon overtuigen. Als techneut opeens de held in het veld. Met veel geluk en toevalligheden. Lucy vond ik wel overtuigend. Een stoere meid met een mysterieus verleden. ...
De auteur is o.a scriptschrijver en dat is te merken. Alles word erg uitgebreid beschreven. Persoonlijk houd ik daar niet echt van. Laat wat over aan mijn verbeelding. In het boek wissel je van perspectieven. Normaal geen moeite mee mits het wat toevoegt aan het verhaal en dat vond ik niet echt.
Dit was niet het boek waar ik hoopte maar voor de echte actie boek lezers is dit zeker een aanrader. Voor actie kijk ik liever films zoals dus MI. Dat was een topper!

Meer recensies van Ciska van Bokhorst