From Fear to Love

27 april 2018
Dit is weer eens wat anders en geweldig om te lezen.
Een huwelijk staat op springen en Sara kiest ervoor tijdelijk een ander onderkomen te zoeken.
Wanneer haar ex man en twee kinderen op vakantie gaan, besluit Sara in retraite te gaan op een Italiaans eiland.

"All the times that I cried, keeping all the things I knew inside
It's hard, but it's harder to ignore it".

De mensen die hier komen gaan terug in hun grootste angst en ze zoeken vergeving en rust.
Onder leiding van Jens Donson en Tandi leren ze los te komen van "believes".
Sara heeft in haar verleden een drama meegemaakt en dit altijd verstopt, tijdens een sessie komt alles weer boven.

"Ik had er niet over moeten praten. Nu ben ik niet opgelucht en bevrijd, integendeel: ik lijk meer een gevangene van het verhaal dan ooit".

Uiteindelijk weet Sara op de been te blijven en beseft dat praten over wat je overkomen is, het begin is van de genezing.

Een goed verhaal met de nodige emoties, woedes maar ook vergeving, Tussendoor ook humor zodat het zeker geen "zwaar"verhaal is, een verhaal met een missie.

Meer recensies van