Niet helemaal mijn ding

Corina Nieuwenhuis 24 november 2021
Met dank aan Samenlezenisleuker mocht ik dit boek lezen

Ten eerste super tof om weer eens een recensie boek te mogen lezen. En helemaal van Frank, want wat heb ik genoten van De laatste getuige en Hannelore. Die verhalen wist Frank zo integer en boeiend te beschrijven en ik ben dan ook heel benieuwd naar zijn eigen verhaal, hoe leuk om meer te weten te komen over hem als persoon en hoe hij met tegenslag om is gegaan. De titel is in ieder geval pakkend, maar is het verhaal dat ook?

En tja daar zit ik dan nu met een duivels dilemma, want ja het verhaal an sich is interessant. De manier waarop Frank met tegenslag omgaat is bewonderenswaardig. Leest het verhaal fijn? Nee voor mij niet. Ik kom er op de één of andere manier niet in, op de één of andere manier komt het niet binnen. Al vind ik de humor die er in zit wel heerlijk. Dus het is zeker niet op alle vlakken een straf om te lezen.

Er zullen vast mensen zijn die uit dit verhaal handvatten kunnen halen en er wel voor 100 % van kunnen genieten. Helaas was het voor mij net anders. Niet slecht begrijp me niet verkeerd, maar net niet mijn ding. Pak ik een volgend boek van Frank weer op? Dat is een hele dikke JA.

Meer recensies van Corina Nieuwenhuis