Prachtig

Corina Nieuwenhuis 28 november 2019
Wat een heerlijk verhaal! Je waant je terug in de jaren '80 of '90, daar kom ik niet helemaal uit, maar het voelt vertrouwd. De schrijfstijl is ongecompliceerd, maar niet te makkelijk. Het begin is even wennen qua tijdspanne, want je gaat van de ene tijd, naar het verleden en dan nog weer verder terug in het verleden en daar blijf je dan ook. Het past wel heel mooi bij het verhaal uiteindelijk.

Je voelt het hele verhaal door mee met Kim en haar zoektocht om haar grootste wens in vervulling te laten gaan, terwijl ze ook graag iedereen tevreden wil houden en "normaal" wil zijn, maar ja, wat is normaal?

Celine blijft na een duidelijke introductie een beetje op de achtergrond en dat is aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant, dit is het verhaal van Kim en dat is echt heel mooi. Toch voel je ook wel met haar mee, zij heeft beslissingen genomen in een tijd waar dat allemaal niet zo normaal was en de gevolgen daarvan (ook voor Kim) zijn duidelijk en mooi beschreven.

Het belangrijkste uit het hele verhaal is uiteindelijk de liefde die je voelt door alle hoofdstukken heen. Echt prachtig

Samenlezenisleuker

Meer recensies van Corina Nieuwenhuis