Het begint met een kus

Corina 28 mei 2020
In dit deel spelen Flynn O'Grady en Gabby de hoofdrol, één van de drie knappe dierenartsen en zijn assistente. Al twintig jaar vrienden, beste maatjes en sinds Gabby in de dierenartsenpraktijk werkt ook collega's. Gabby is Flynn's grote steun al vanaf ze jong waren, door zijn doofheid is het niet altijd even gemakkelijk geweest maar Gabby leerde juist gebarentaal waar anderen op school hem soms uitlachten.
Dat hun gevoelens voor elkaar veranderen is voor beiden een grote schok, willen ze hun goede vriendschap wel op het spel zetten door die om te zetten in een relatie?

Door de terugblikken naar het eerste deel Het begint met een blik, is dit verhaal goed te volgen als je dat deel niet hebt gelezen. De bekende personages zien we weer terug en er zijn een paar nieuwe toegevoegd. Het verhaal wisselt tussen Flynn en Gabby die maar om elkaar heen blijven draaien vol vertwijfeling waardoor het verhaal traag op gang komt, een aantal spannende gebeurtenissen zijn dan ook een welkome afwisseling in dit verhaal.

Meer recensies van Corina