Een nieuwe kans in Cockleberry Bay

Corina 11 juli 2020
Rosa die naast de Cornershop nu ook samen met Sarah een café runt heeft het drukker dan ooit en moet een moeilijke keuze maken maar ze kan de Cornershop niet zomaar verkopen, dat was de voorwaarde van haar overleden overgrootvader die haar de winkel naliet. Toch heeft ze geen keus, zeker nu ze samen met Josh een gezinnetje wil stichten. Een grote storm die het kustplaatsje teisterde en veel schade heeft aangericht heeft Rosa op een idee gebracht om toch aan de voorwaarden van haar erfenis te voldoen, zo zou ze haar winkel na kunnen laten aan iemand die het verdient.

In dit laatste deel van de serie zien we alle bekenden weer terug, die gezellige en markante personages worden aangevuld met een aantal nieuwe die allen een verbintenis hebben met het gezellige kustplaatsje Cockleberry Bay en hun bewoners. Ook ontbreken de schattige honden in dit deel niet, Hot heeft er inmiddels al heel wat vrienden bijgekregen. Een mooi verhaal vol drama, liefde en verrassende ontwikkelingen met een flinke dosis humor.

Meer recensies van Corina