Mijn niet zo perfecte leven

Corina 06 maart 2021
Katie Brenner heeft er veel voor over om in Londen te werken en te wonen, met haar baan bij een reclamebureau heeft ze net genoeg inkomen om een kleine kamer te huren. Als ze haar baan verliest en geen zicht heeft op een nieuwe baan, vertrekt ze noodgedwongen weer terug naar huis in Somerset waar haar vader sinds kort een biocamping runt. Op welke plaats Katie ook is, ze doet zich anders voor dan hoe ze in werkelijkheid is, dit brengt haar meerdere malen in lastige situaties.
Eén van de eerste gasten is Demeter, de baas van het reclamebureau die haar heeft ontslagen, voor Katie een mooie kans om wraak te nemen.

Mijn niet zo perfecte leven is een verhaal dat zich in afspeelt in twee totaal verschillende werelden, het snelle Londen en het platteland van Somerset. In beide settings weet de hoofdpersoon met behulp van sociale media haar leven mooier in te kleuren dan het in werkelijkheid is.
Een verhaal vol humor, leugens, wraak en natuurlijk liefde.

Meer recensies van Corina