Blijf bij mij

Corina 12 juli 2020
Omdat Luc een goede vader wil worden heeft hij gekozen om zijn relatie met Hannah te verbreken en door te gaan met de moeder van zijn ongeboren zoon, hij kan Hannah echter niet uit zijn gedachten zetten en voelt zich nog steeds verantwoordelijk voor haar. Hij zorgt zelfs voor bescherming tegen haar krankzinnige ex die haar een jaar eerder verschrikkelijk verminkt heeft.
Hannah werkt in een leuke boekhandel, heeft een aantal nieuwe vrienden en en probeert haar leven zonder Luc weer zo goed als het gaat op te pakken maar dat is knap lastig als de liefde van haar leven toch weer contact met haar zoekt. Gelukkig is ze nog niet echt maar toch redelijk tevreden, Luc daarentegen is doodongelukkig en daarbij kampt hij ook nog met gezondheidsproblemen die verergeren door de gespannen situatie. Zou er nog een toekomst zijn voor hun samen?

Blijf bij mij is het vervolg op Kom naar huis en wordt verteld vanuit verschillende perspectieven waardoor je het verhaal vanuit verschillende kanten beleeft, beklemmend en ontroerend met goed uitgewerkte personages met uiteenlopende karakters van liefdevol naar manipulatief tot krankzinnig.

Meer recensies van Corina