Ontmoeting in het Kunstcafé

Corina 09 februari 2021
Jo Morris is blij met haar baan bij het kunstcafé haar baas en bazin zijn goede vrienden maar verder bemoeit ze zich niet veel met anderen, ze woont samen met haar zoontje Liam in een oud huisje. Haar enige vervoermiddel is een oude fiets, als die na een aanrijding met een motor beschadigd raakt heeft ze een groot probleem. De veroorzaker, Ed Griffins, biedt haar een helpende hand maar hij staat bekend als een bad boy die de ene vriendin na de andere verslijt. Ondanks de waarschuwingen is het moeilijk haar gevoelens voor deze stoere man te negeren maar in haar zorgvuldig opgebouwde leventje vol geheimen kan ze niet zomaar iemand toelaten.
Net als in het eerste deel gaat het ook nu om een vrouw in problemen die een reddende hand krijgt van een stoere man met een grote liefde voor motoren. Het verhaal is voorspelbaar maar vol leuke personages waarvan we een aantal in deel één hebben leren kennen. De geheimen maken je nieuwsgierig, dit samen met een dosis humor is het een fijn verhaal om te lezen.

Meer recensies van Corina