Het blijft een heerlijke serie!

corine-fraikin 03 juli 2020
Koud bloed van Robert Bryndza. ⭐⭐⭐⭐ Dit is het vijfde deel in de serie met inspecteur Erika Foster. Aan de oever van de Theems wordt een koffer gevonden met een gruwelijke inhoud. In de koffer zit het in stukken gehakte en verminkte lichaam van een man. Hij is zo toegetakeld dat hij niet te identificeren is. Wie is deze man? Erika Foster en haar team starten een onderzoek. Dan blijkt er al eerder een koffer met een soortgelijke inhoud uit de rivier te zijn gevist. Dit is een vrouw. Is er een verband tussen de slachtoffers? En wat is het motief van de dader? Het verhaal leest lekker weg. De hoofdstukken wisselen elkaar af. In het ene hoofdstuk volgen we Erika en in het andere de dader. Als lezer weet je dus al wie het is, maar dit doet niets af aan de spanning van het verhaal. Heerlijke serie!

Meer recensies van corine-fraikin