Als het zaterdag wordt

Cottenier Ina 21 december 2019
Dit is het 6 de deel in de Frieda Klein reeks waar ze dit keer in het krijt staat bij Levin die er in het vorige deel voor zorgde dat Karlsson zijn werk kan verder zetten maar daarvoor moet Frieda in dit boek Hannah opzoeken in een psychiatrische instelling waar ze zit voor de moord op haar moeder, stiefvader en haar broer. Hannah is een compleet gestoorde persoonlijkheid waardoor het moeilijk wordt om voor Frieda uit te zoeken of Hannah al dan wel schuldig is of werd ze onschuldig opgesloten. Een lange zoektocht maar ineens hup weet Frieda hoe de vork in de steel zit. Ik vind het jammer dat er niet meer uitgelegd word hoe ze ineens het puzzelstukje vond. Daar ergens was ik de draad kwijt geraakt. Het einde is ook een raadsel dus hup up naar zondag dan maar.

Meer recensies van Cottenier Ina