In mijn bloed

Cottenier Ina 16 december 2019
Studente Lana Granger heeft zeven jaar geleden haar traumatische verleden achter zich gelaten. Ze leeft haar leven onopvallend op een campus en heeft een baantje als oppas gevonden om haar toelage, die ze krijgt uit het fonds van haar overleden moeder, aan te kunnen vullen. Met de elfjarige Luke Kahn en zijn moeder Rachel kan Lana het direct goed vinden. Luke blijkt echter geen doorsnee kind te zijn en langzaam wordt het Lana duidelijk dat ze in een spiegel kijkt. Ondertussen worden de gemoederen flink beziggehouden door de vermissing van studiegenootje Beck. Een jaar eerder was er ook al een gelijksoortig incident en hierdoor worden oude wonden bij velen opengereten. Lana wordt in de eerste instantie als verdachte aanzien omdat getuigen zagen dat Lana haar als laatste zag en ze ruzie hadden. Maar wat is er werkelijk gebeurt.

In de eerste instantie werd mijn nieuwsgierigheid opgewekt doordat er in mijn boek een opschrift stond, gelieve dit boek zo vlug mogelijk te verbranden. Waarschijnlijk een boek van een zeer christelijk iemand die het moeilijk had met bepaalde karakters in dit boek en op het eind van het boek deed dit mij denken aan het boek "wat jij niet zie"van Sarah Pinborough.

Het was mijn eerste boek van deze auteur maar ik vond het alleszins boeiend genoeg om er nog te gaan lezen.

Meer recensies van Cottenier Ina