Koningslaan

Cottenier Ina 18 maart 2024
Wanneer haar overspelige man komt te overlijden verhuist Charly naar de Koningslaan in een dorp waar ook haar ouders wonen . Ze wil een nieuwe start, een nieuw begin samen met haar 2 dochtertjes.
Ze heeft een prachtige job als juf in de lagere school en een paar nieuwe vriendinnen. Het leven lacht haar toe. Maar dan ontmoet ze Finn, de meubelmaker en stillaan veranderd haar leven in een nachtmerrie.

Dit verhaal is als een diesel, kwam voor mij traag op gang maar nam dan ineens snelheid en wanneer hij volledig op dreef was zat ik helemaal in het verhaal en leefde ik totaal mee met Charly. Ik kon me volkomen inbeelden hoe ze zich voelde en ging ook aan alles en iedereen twijfelen.

Meer recensies van Cottenier Ina