Uitverkoren

Cottenier Ina 25 mei 2020
Ik vond dit tweede deel wat trager verlopen maar toch bleef de spanning in het verhaal. Ook worden hier meer en meer het verleden van Jules in het verhaal van nu verweven en wordt er beetje bij beetje een tipje van de sluier opgegeven.
In dit verhaal krijgen we te maken met een dode man op een bankje in het station net op het moment dat Harry afspreekt met een onbekende bange vrouw Tania dat haar verhaal wil vertellen. Maar zover komt het niet want ook zei wordt onderschept vooraleer ze haar verhaal kan doen. Ook het verleden van Harry wordt hier in dit boek meer uit de doeken gedaan.
Een heerlijk verhaal om te lezen met weer een einde waar je onmiddellijk wel het derde deel wil gaan lezen om te weten hoe het allemaal zal verlopen.

Meer recensies van Cottenier Ina