Zondagochtend breekt aan

Cottenier Ina 21 december 2019
Normaal is dit het 7 de boek en laatste deel in de Frieda Klein reeks maar dit is het niet. Er komt nog een laatste boek na en nu ben ik heel benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen. Nadat ze het lijk van Bruce onder de plankenvloer van Frieda haar huis gevonden worden denkt iedereen aan Dean Reeve maar als het nichtje Clhoë van Frieda ontvoerd word en ze een blackout heeft van 3 dagen begint Frieda te vermoeden dat er een copycat bezig is. Er gebeuren nog een aantal aanvallen en moorden maar wie zit daar allemaal achter. Ik persoonlijk vind dat we al gauw te weten komen wie de dader is en dit neemt de spanning een beetje af. Laatste deel begon ik beetje langdradig te vinden tot die laatste zin dat me dan weer benieuwd maakt naar het volgend en laatste boek in de reeks.

Meer recensies van Cottenier Ina