onder de indruk

Cruimeltje 09 oktober 2019
Het boek heb ik nu al paar weken uit en het blijf me nog steeds bij, moet er nog veel aan denken. Dat heb ik niet vaak dus er is iets in dit boek dat me bijzonder raakt. Het boek leest niet snel, ik heb er voor mijn doen lang over gedaan maar wat heb ik er van genoten. Niet zomaar een roman maar eentje met diepgang. Het is een liefdesgeschiedenis maar eentje met veel pijn en verdriet, opoffering en innige vriendschap. Ik vind de verwijzingen naar de boeken van CS Lewis mooi en gaaf omdat ik (al jaren geleden) enorm van zijn boeken genoten heb. De beschrijvingen van Londen en Oxford zijn beeldend. Ik ben onder de indruk van het verhaal en ook van de manier waarop de schrijfster het verhaal beschrijft.

Meer recensies van Cruimeltje