rauwe actiethriller met gevoelig randje

Cruimeltje 09 augustus 2023
Dit boek is een echte actie thriller. De scènes ( meeste vol geweld) volgen elkaar in hoog tempo op. Het plot ontwikkelt zich snel en ook de personages worden in hoog tempo neergezet. Het verhaal heeft een actueel thema, schuwt maatschappelijke ongemakkelijkheden niet en de schrijver noemt de dingen bij de naam.
Het boek leest als een trein, even bijkomen is er als lezer niet bij omdat de volgende actie al weer snel volgt. Tegelijkertijd zorgt dat er ook voor dat het aan geloofwaardigheid wat ontbreekt. Het is soms te toevallig, te veel geluk, te onwaarschijnlijk.
De beschrijvingen van de geweldacties waren naar mijn idee te langdradig, maar dat komt mogelijk ook doordat ik niet echt een actiethriller fan ben.

Meer recensies van Cruimeltje