Komt niks van terecht

Cynthia 11 januari 2022
Vanaf het eerste moment dat we vertellen over de zwangerschap, is er één opmerking die we intussen wel duizend keer gehoord hebben: “Marijn en Yara, jullie zijn zestien! Er komt niks van jullie terecht.” Ho. Wacht even. Dan kennen jullie ons nog niet. Dat zullen we nog wel zien. “Komt niets van terecht” is het eerste deel in de H4C-serie.

Je leest het verhaal vanuit Marijn en Yara. Het is leuk om zo’n boek ook eens vanuit de jongen (vader) te lezen in plaats van alleen vanuit het meisje (de moeder). Het is natuurlijk voor beide een impact op hun leven en niet alleen voor de moeder die het kindje draagt en ter wereld brengt. De worstelingen van beide wordt mooi omschreven. Wat ik ook mooi vind aan het boek is de warmte van de gezinnen. Het boek heeft een fijne schrijfstijl. Ik ben benieuwd naar het vervolg want dit is het eerste deel in een serie.

Meer recensies van Cynthia