Uitermate zwak debuut

Davy69 20 april 2017
Heel zelden meegemaakt dat het een bijna onmogelijke taak is om iets positiefs te vermelden over een boek. Met dit boek is het dus zover...en dat is dan meteen ook misschien het enige positieve punt. Verhaal spreekt totaal niet aan,geen spanning,zwakke personages. Neem daar dan nog de heel ondermaatse schrijfstijl bij en je gaat je echt ergeren aan dit werk. De humor(slik)zou de lachband die te pas en te oppas op televisie wordt gebruikt nog op tilt doen slaan. Dit is het eerste schrijfsel van deze auteur,een vervolg gaat er allicht niet komen. Ben gewoonlijk mild in mijn oordeel en matig of zwak vind ik normaal volstaan om een minder werk te evalueren. In dit geval is matig of zwak de waarheid oneer aandoen. Een voordeel,ik denk niet dat het slechter kan. Ik ga dit boek dan ook zeker niet uitlenen in mijn vriendenkring want zelfs de beste vriendschap houdt hier waarschijnlijk abrupt mee op. Wat een teleurstelling!

Meer recensies van Davy69