'Kun je verliefd worden op je gezworen vijand?'

deboekenmama 23 februari 2024

⭐️⭐️⭐️⭐️

'Kun je verliefd worden op je gezworen vijand?'

Kunstschaatsen - Liefde - Ijshockey - Enemies 2 Lovers - Nate & Anastacia - Topsport - Gezonde voeding

Avontuur: ●●○○○
Romantiek: ●●●●●
Spice: ●●●●○

Samenvatting:
Anastacia, ook wel Stassie genoemd, werkt erg hard om haar droom te verwezenlijken. Ze wil met haar schaatspartner Aaron de Olympische spelen halen. Er zijn twee ijsbanen op de campus en doordat er een is vernield, moeten de kunstschaatsers hun ijsbaan gaan delen met de ijshockeyers. Anastacia ziet dat helemaal niet zitten. Nate is de aanvoerder van het ijshockeyteam en probeert met Anastacia een plan te maken. Zij wil echter niets met hem te maken hebben.

Persoonlijke ervaring:
Ijsbreker is een heerlijk boek. Het leest lekker weg en ik had hem dan ook snel uitgelezen. Ik was gevangen in het verhaal. Super spannend vond ik het boek niet altijd. Het enemies 2 lovers was alleen een beetje in het begin, later was dat niet meer het geval. Ik vond Stassie snel overstag zeg maar. De smut was leuk en het stukje over gezonde voeding/toxic relatie met Aaron vond ik een leuke verhaallijn. Daarnaast ga je ontzettend van Nate houden na het lezen van dit boek!

Meer recensies van deboekenmama