Een heerlijk einde aan deze leuke trilogie!

deboekenmama 29 maart 2024
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Een heerlijk einde aan deze leuke trilogie!

Romantiek - Geheimen verleden - Familie - Rebellen - kroonprins Jaren - Trouw - Hand van de goden - Goedmaken en herstellen

Avontuur: ●●●●○
Romantiek: ●●●○○
Spice: ●○○○○

Samenvatting:
Nu Kiva is teruggestuurd naar Zalindov wil ze niet meer verder. Ze wil wegrotten en niet denken aan alles en iedereen die ze pijn heeft gedaan. Onverwachts krijgt ze hulp van Cresta. Uiteindelijk lukt het haar om uit Zalindov te komen. Ze heeft een kans gekregen om het goed te maken. Dat wil ze natuurlijk met beide handen aanpakken. Hiervoor moeten Kiva en haar vrienden een lange reis afleggen. In de tussentijd probeert Kiva haar relatie met onder andere Caldon, Tipp en Jaren te herstellen. Uiteindelijk gaan ze terug naar Vallenia om af te rekenen met Zuleeka, Myrrin en Novak.

Persoonlijke ervaring:
Dit was oprecht het beste deel uit de serie! Wat een avontuur en wat gebeurde er veel in dit laatste deel van de trilogie. Ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten tijdens het lezen. Echt genoten en ben gaan houden van al deze leuke karakters!

Meer recensies van deboekenmama