Een mooi geschetste wereld in de gruwelijke gevangenis van Zalindov!

deboekenmama 29 januari 2024
⭐️⭐️⭐️

Een mooi geschetste wereld in de gruwelijke gevangenis van Zalindov!

Romantiek - geheimen verleden - elementen proeven - rebellenkoningin - kroonprins Jaren

Avontuur: ●●●●○
Romantiek: ●●●○○
Spice: ●○○○○

Samenvatting:
Kiva is vanaf haar zevende gevangene in Zalindov. Toen haar vader werd opgepakt is zij mede gevangen genomen. Ze overleeft al 10 jaar in Zalindov. Haar familie stuurt berichten dat ze haar komen halen en dat ze de nieuwe gevangene in leven moet houden, de rebellenkoniging. Ze heeft weinig vrienden omdat veel gevangenen geen lang leven is gegund in Zalindov. Tipp is haar assistent, een leuke knul van 11 jaar. Daarnaast ontstaat er een vriendschap met Jaren en bewaker Naari. Om de rebellenkoningin in leven te houden besluit ze in haar plaats de elementenproeven te doen. Als zij de proeven overleeft, dan zal zij met de rebellenkoninging vrij zijn. Zal Kiva het overleven?

Persoonlijke ervaring:
Ik vond het een erg leuk boek. Het verhaal was op sommige stukken wat langzamer/saai maar er waren ook spannende delen. Ik wilde hem wel graag uitlezen. Ik vond de karakters erg leuk. Vooral Tipp als bijrol heb ik erg mee gelachen. Ik ga deel twee ook snel lezen!

Meer recensies van deboekenmama