Een heerlijke enemies 2 lovers met goede smut en ook een beetje humor.

deboekenmama 25 maart 2024
⭐️⭐️⭐️⭐️

Een heerlijke enemies 2 lovers met goede smut en ook een beetje humor.

Enemies 2 lovers - Smuckers - Henry en Vicky/Vonda - Geheim verleden - Erfenis - Verraad - Liefde

Avontuur: ●●○○○
Romantiek: ●●●●○
Spice: ●●●○○

Samenvatting:
Vicky heeft een oude knorrige dame beloofd voor haar hond te zorgen na haar overlijden. In de erfenis laat de oude dame haar aandelen na aan de hond en Vicky mag dit als voogd vertegenwoordigen. De familie en met name de CEO van het miljardenconcern beschuldigen haar als bedrieger. Vicky laat zich niet zomaar wegsturen door deze rijke lui. Henry, de CEO, zal met haar moeten dealen zolang zij beschikt over de aandelen. Wanneer ze meer tijd met elkaar doorbrengen, komt er aantrekkingskracht en liefde om de hoek kijken. Dan is er ook nog een geheim verleden van Vicky. Kunnen ze uiteindelijk samen gelukkig zijn?

Persoonlijke ervaring:
Ik heb dit boek op een zondag in 1 dag uitgelezen. Heerlijk! De vlotte schrijfstijl en het enemies 2 lovers verhaal (ik hou van enemies 2 lovers) is helemaal in mijn straatje. Het is een lekkere feelgood met humor, drama, smut en liefde. Je weet van tevoren wel al een beetje hoe het gaat eindigen, maar dat maakt bij een comfort read als deze niets uit. Het is gewoon lekker smullen!

Meer recensies van deboekenmama