'Hij is ijskoud maar smelt alleen voor haar'

deboekenmama 12 februari 2024
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

'Hij is ijskoud maar smelt alleen voor haar'

Ava en Alex - Enemies 2 lovers - Broers beste vriend - Spice - Geheimen uit het verleden - Plottwists - Second chance

Avontuur: ●●○○○
Romantiek: ●●●●○
Spice: ●●●●○

Samenvatting:
Ava woont in het appartement naast haar broer. Hij gaat voor een jaar naar het buitenland en vraagt zijn beste vriend Alex om op zijn zusje te passen. Ava wil geen oppas en Alex zit er eigenlijk niet op te wachten, maar na wat aandringen van Josh heeft Alex hem zijn woord gegeven. Alex doet nooit iets half, dus hij neemt het erg serieus en gaat zich dan ook bemoeien met Ava. De vonk slaat over tussen Ava en Alex, maar dan komen er dingen uit het verleden naar boven en komt hun relatie onder druk te staan.

Persoonlijke ervaring:
Ik kreeg dit boek cadeau en zodra ik er aan was begonnen kon ik hem niet meer wegleggen. Wat een heerlijke schrijfstijl! Zo vlot te lezen en ik heb onwijs genoten van het verhaal. Ook de spice vond ik persoonlijk erg goed. Dat de hoofdstukken uit het perspectief van Ava of Alex zijn geschreven, maakt het makkelijk om in beide personages jezelf in te leven. Echt een aanrader en zeker de hype waard!

Meer recensies van deboekenmama