Vakantieboek

deleestrein 24 juni 2020
Het boek 'Zie mij' is zeker een page turner en belooft ook de nodige spanning en verknipte personages. Vooral de personages maken dit boek, want bijna allemaal zijn ze beschadigd, niet sympathiek en vooral erg duister. Een band opbouwen of sympathie krijgen voor een persoon zit er dan ook niet in maar dat is in dit geval een pluspunt. Gaande weg het boek krijg je wel meer een inkijkje in de karakters en groeien ze in het verhaal.
Dat het verhaal begint met het heden en terugblikt naar het verleden, om daar de oplossing te vinden, is goed gedaan. Verschillende plotwendingen proberen de lezer steeds op een verkeerd been te zetten maar toch zit er een bekend schrijverspatroon in en daardoor zal de doorgewinterde thrillerlezer voorbij de helft door hebben wie de dader nu echt is. Het wordt daardoor minder spannend en lees je het op de automatische piloot uit. Toch zullen er genoeg lezers niet zo doorgewinterd zijn en er deze zomer een heerlijk spannend vakantieboek aan hebben.

Meer recensies van deleestrein