Geweldig spannend!

Desirée 06 februari 2020
De 15-jarige Kassie Wojcek botst tegen Jacob Jones op. Als ze hem aankijkt ziet ze zijn dood in zijn ogen en ze wil hem waarschuwen. Ze eindigt bij een jeugdinrichting. Daar heeft ze een gesprek met de psycholoog Adam Brandt en hij besluit haar te gaan helpen. Niet veel later wordt Jacob dood teruggevonden en hij is gruwelijk verminkt. Kassie voorspelt meer slachtoffers en ze wil de moordenaar stoppen. Maar lukt dit haar zonder mensen om haar heen verdriet te doen?

Rechercheur Gabrielle Grey is belast met het onderzoek naar de seriemoordenaar. Maar zij verdenkt Kassie, want het meisje is telkens in verband te brengen met het plaats delict.

Dit is een geweldig boek, waarbij ik mijn adem heb ingehouden. Een boek dat moeilijk weg te leggen is en waarvan ik ben gaan dromen. Het boek bevat korte hoofdstukken, die verrassend snel weglezen.

De personages van Kassie, Adam en Gabrielle zijn het meest uitgewerkt en deze personen gaan onder je huid zitten. Ook worden er hoofdstukken geschreven vanuit de dader, dit zorgt voor meer spanning.

Het slot is in het begin al bekend, maar nog niet hoe dit zal gaan gebeuren. Een zenuwslopend einde waardoor je op het puntje van je stoel gaat zitten lezen.

De titel past perfect bij het verhaal en je komt er vanzelf achter waarom. De cover past goed in de Helen Grace-reeks, maar dit boek is een stand alone. Dit kan wel wat verwarring geven.

Nu ga ik binnenkort beginnen aan de aan de Helen Grace boeken, want dit smaakt naar meer.

Meer recensies van Desirée