Waanzinnig verhaal

Desirée 16 augustus 2020
Na een moord in de gevangenis, komen Will en Faith in gesprek met Darryl Nesbit. Hij verklaart onschuldig te zijn aan het feit dat hij meisjes heeft aangerand en vermoord. Hij vertelt zelfs dat de dader nog vrij rondloopt en nog doorgaat met meisjes aanvallen. Ook onthult hij dat het politiecorps in Grant County corrupt was, met name Jeffrey Tolliver, de overleden man van Sara.

In het bos wordt een studente gruwelijk verkracht gevonden en hier blijft het niet bij. Will en Faith gaan op onderzoek uit en onderzoeken ook de verkrachtingen en moorden van de periode dat Jeffrey chef was. Dit is erg moeilijk voor Sara.

Dit is het 10e deel uit de Will Trent serie. En ik krijg geen genoeg van de series over Will en Sara. Heerlijk dat in dit boek weer hoofdstukken terug in de tijd gaan naar de periode dat Jeffrey nog leefde. Bijzonder is dat deel van het boek zich afspeelt in de periode dat Sara en Jeffrey gescheiden waren. Het verdriet van Sara om de dood van Jeffrey is weer voelbaar.

Het is echt een waanzinnig verhaal, de verhaallijnen van Will en Sara gaan verder en de details van de verkrachtingen en moorden zijn gruwelijk. Lena Adams heeft in dit boek ook een rol, dus fijn om te lezen hoe het nu met haar gaat.

Het slot is bizar en tot op het laatst zag ik het niet aankomen. Wat een ontknoping!

De oorspronkelijke titel is ‘The Silent Wife’ en deze titel pas net als ‘Verzwegen’ prima bij het boek.

Ik kan nu al niet wachten op het volgende deel…

Meer recensies van Desirée