Durf jij nog alleen thuis te blijven?

Dian74 06 april 2020
Zes vrienden raken opgesloten in een geheimzinnig huis. Zal het ze lukken om eruit te komen?

Het verlaten huis is een los te lezen vervolg op De duistere school. De eerste jeugdthriller die Sandra J. Paul schreef. Samen met haar kinderen heeft ze ook dit keer weer een spannend boek weten te creëren. Ze heeft de minst gruwelijke ideeën van haar kinderen verwerkt in het boek dus dat beloofd nog wat goeds voor de toekomst.

Het verlaten huis is (net als het eerste deel) spannend en zelfs soms griezelig. Vriendschap is heel belangrijk. Elkaar helpen ook. Je vraagt je telkens af: wat gaat er gebeuren en hoe komen ze daaruit?

Blz. 85 “He! roept Elisabeth, terwijl ze wild met haar armen zwaait en Sem tegelijkertijd op het glas beukt.
Leon, Meike en Femke doen hetzelfde, maar de man ziet hen niet eens. Hij kijkt geen moment opzij, alsof ze niet bestaan.

Het boek is geschikt voor de leeftijdscategorie van 10-12 jaar

Met dank aan “Thrillers and More” en “Hamley books” waarvoor ik dit exemplaar mocht lezen en beoordelen

Meer recensies van Dian74