een geweldige Olde heuvelt!

Diana Lensen 28 april 2021 Boekverkoper
Vol goede moed, na lang wachten in deze parel begonnen.
je volgt Luca Wolf, die op weg naar school een mysterieus schip in een weiland ziet liggen. Samen met zijn beste vriendin Emma stappen ze er op af. Vanaf dat moment gaat het leven van Luca in een sneltreinvaart, en kijkt de nachtmerrie waarin hij beland is maar niet te stoppen.
Emma verdwijnt in het schip, samen met Luca's vader en diverse andere.
November 6 (die kennen we nog van HEX) wordt ingeroepen om dit mysterie te takkelen.

Ik was het meest verrast toen een oude bekende de intrede deed, en dat feit alleen maakte mij al helemaal hyper om verder te lezen.
Ook deze thriller zit vol met verrassingen en wendingen. Mooie legendes, en folklore, zoals ik van Olde heuvelt gewend ben, en waar ik zijn boeken ook zeer om prijs. Dit alles zorgt weer voor een mooi staaltje paranormaal, zonder dat het zweverig wordt. Je leeft mee met de dappere Luca. En begeeft je soms echt in een andere wereld.

Ik moest in het begin wel wennen aan de intermezzo's. Het was zeker niet vervelend, maar ik moest wel even schakelen. Maar juist door ze op deze manier in het verhaal te verwerken, zorgt het ervoor dat je als lezer een compleet beeld krijgt, zonder af te dwalen van het hoofdverhaal.

Al met al kan ik niet anders dan 5 sterren toekennen en met smart wachten op het volgende boek!

Meer recensies van Diana Lensen