Grijs

Dimphy1313 13 februari 2024
Wat een mooi boek is dit, maar zo belangrijk om onderwerpen als grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar te maken.

Wat een fijne schrijfstijl heb je en wat ik erg prettig vind zijn de korte hoofdstukken. Wat ik een erg fijne toevoeging vind, zijn de datums met tijdstip bij ieder hoofdstuk. Het is erg prettig om het verhaal vanuit Chaja maar ook vanuit Wes te lezen. En om het verhaal nog duidelijker het maken de grijze pagina's vanuit de klasgenoten of vrienden van Chaja of Wes.

Je hebt een heel mooi verhaal neergezet met een mooie boodschap! Ik zat zo in het verhaal dat ik niet meer kon stoppen met lezen. Het gevolg dat het boek in één dag uitgelezen was.

Mooi dat je bij het nawoord ook een aantal vragen heb opgeschreven als mensen verder willen praten over dit boek. Ik zou dit boek dat ook zeker aanraden zodat dit soort onderwerpen steeds meer bespreekbaar worden.

Algemene beoordeling: 4,5 ster

Meer recensies van Dimphy1313