Omkijken naar mogen

Dimphy1313 23 april 2024
Wat een heftig en onroerend boek is dit! Ook dit boek kan ik echt aanraden. Wat een fijne schrijfstijl heb je. En wat een mooi onroerend en heftig verhaal heb je geschreven. En komen heftige onderwerpen in voor wat helaas voor sommige de realiteit is. Het is belangrijk dat dit boek er is om ook heftige onderwerpen hopelijk meer bespreekbaar te maken. De personages vind ik dat je mooi hebt neergezet. Wat ik een mooie toevoeging vind zijn de stukken in het boek die schuingedrukt zijn, wat iemand zijn/haar gedachten beschrijft maar ook de stukken uit het verleden van Femke zodat je haar gevoel en gedrag beter gaat berijpen.

De epiloog aan het einde van het boek was een erg goede toevoeging, voor mij is het boek nu ook goed afgesloten en zijn er geen vragen meer. De serie is goed afgesloten.

Wat voor mij persoonlijk een klein minpuntje is zijn toch wel de lange hoofdstukken. Ik merk dat ik daardoor minder gouw zeg ik lees nog even snel nog een hoofdstuk.

Tip ga deze serie lezen maar doe het wel in volgorde i.v.m. spoilers in het volgende deel.
Baguette met jam voor twee is deel één, leven met een leugen is deel twee en het derde deel is omkijken naar morgen.

Algemene beoordeling: 4,5 ster

Meer recensies van Dimphy1313