Juf braaksel en de woeste achtervolging

Dimphy1313 16 januari 2024
Het is al een tijd geleden dat ik deel 4 van de Juf Braaksel serie had uitgelezen. Ik ben nu eindelijk begonnen aan deel 5. En wat een heerlijk boek is dit! Ik hou erg van de schrijfstijl van Carry Slee. Het verhaal word mooi aangevuld met de prachtige illustraties van Iris Boter. Deze serie zou ik dan ook zeker aanraden om te lezen. Maar begin wel bij deel 1 Juf braaksel en de magische ring.

Flaptekst:
Wat heerlijk rustig dat juf Braaksel eindelijk verdwenen is! Toch...?
Al snel komt Lucas erachter wat er met juf Braaksel gebeurd is: ze is een wolk geworden! Iedereen die door het magische kompas verdwenen leek te zijn, blijkt ergens in de lucht te zweven. En ook vanuit de lucht kan de verschrikkelijke Braaksel een hoop ellende aanrichten. Wat moet Lucas nu? Zal hij het aan Lotte, Thijs en Milou vertellen, of proberen het alleen op te lossen? Als een weer professor geïnteresseerd raakt in de vreemde wolken, moet Lucas in actie komen!

Algemene beoordeling: 4,5 ster

Meer recensies van Dimphy1313