Er mogen er nog meer volgen

DonderDesign 18 augustus 2020
Lezen in Hoogtij was genieten. Ik was weer echt op het eiland met alle bekenden, Grote Vis, en alles wat er op het eiland gebeurt. Jackie van Laren wist me weer enorm te vermaken met haar liefdesverhaal waar zeker ook diepgang inzit. De verhaallijnen die allemaal weer bij elkaar komen, hoe het verhaal van meisjesmagneet weer komt bij de eilandliefdeserie is leuk. Het is wel aan te raden om de eerdere boeken eerst te lezen. Één omdat ze te leuk zijn en twee omdat je zelf dan ook echt weer terugkomt op het eiland. Ik zag gewoon alles weer voor me hoe het was. Het steegje achter Grote Vis en Axel hoe hij hmpt.

Er mogen er nog meer volgen

Als er één serie is die ik je mag aanbevelen dan is het de Eilandliefde serie. Er zit van alles in, liefde, vriendschap, verdriet, blijdschap, een les, een boodschap, een proces, het is het leven alleen dan op een eiland met hele leuke mensen. Jackie mag van mij nog meer delen gaan schrijven. Kleine notitie voor de uitgever; waarom is de kaft nu niet mat maar glanzend afgewerkt. GElukkig is het ontwerp nog wel hetzelfde en staan ze nu mooi in de kast bij elkaar.

Meer recensies van DonderDesign